Where's me Strawberries?

We don't sleep when the sun goes down.


Det är lördag klockan 23.33. Jag såg på "I Rymden finns det inga Känslor" för en stund sedan. Det var söt, och mysig. Snart ska jag sova, antagligen. Imorgon blir det Ullared, vet inte riktigt vad jag vill ha men som vanligt blir det nog en massa onödigheter, antagligen. Jo, har jobbat 80h på Sjöfartsverket nu. Ett mycket ovanligt sommarjobb men faktiskt helt OK. Trevliga personer som jobbar där men emellanåt när det är lugnt kan det bli lite långtråkigt. Gillar ju att dagdrömma, men på jobbet ska man ju jobba. Eller? Duschade Dorisen idag, inte så uppskattat av huvudkatten men några rivsår senare och med en handduk virad runt henne och hennes fuktiga päls så kurrade hon igen.

Vad ska jag göra med mitt liv?

HÖGLIND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0