THE BIG FOUR

Glömde nämna i förra inlägget att The Big Four i Göteborg i söndags var awesome! Först en sväng på stan, träffa Brittis, drack Frapino & köpte Princess Mononoke på favoritaffären SF-bokhandeln. Jag, Mami & Papi käkade på Hard Rock café (mitt förslag), hur gott som helst.

Sedan var det dags att ta sig till Ullevi och big four. På vägen in köpte jag mig en t-shirt, bara för att jag för en gångs skull kände att jag hade råd och för att jag inte betalat biljetten, Pappa betalar :) Haha! Hursomhelst Anthrax var först upp, de var såklart bra men det var synd att de inte spelade got the time som jag sett fram emot. Efter dem spelade Megadeth! Riktigt bra men tyvärr hördes sångaren lite dåligt, men eftersom de spelade Symphony of Destruction var jag såklart nöjd! Slayer har jag inte lyssnat på sen högstadiet men de spelade en låt jag inte minns namnet på som jag tycker är awesome så det var defenetivt tummen upp! Metallica var kvällens höjdpunkt och var awesome och det enda som inte var lika bra var att de inte spelade nothing else matters; Men man ska inte klaga, jag har velat gå på en sån här konsert jättelänge nu och Flogging Molly Liseberg var bara en försmak, dock en god sådan!



HÖGLIND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0