Coca Cola Veins

-You sound like Harry Potter!
-Yea, well is that a bad thing? He's a great wizard.

Vad ska jag välja.. Streetdance, showdans.. det lutar såklart till street, men jag skulle vilja träna jazz också. Eller kan jag göra båda? Doris attackerar min arm när jag skriver, tror hon vill ha mer uppmärksamhet nu när hon är söt och kurrar i mitt knä. Igår var vi hos vetrinären och hon blev steriliserad, så jag antar att det faktiskt är rätt synd om henne.

Harry Potter premiär nästa vecka! Längtar :) Har sett två biofilmer de senaste veckorna: "Baksmällan 2" & "Super 8"

Veckans låt: Den svenska Björnstammen - Vart jag mig i världen vänder (Creds till Carrow)
Veckans dans: http://www.youtube.com/watch?v=Nujl183jTWk&feature=related

Kyle Hanagami är en av mina favoritkoreografer. He's Awesome!



HÖGLIND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0