5kamp @ Liseberg

Idag är det en dag då tre i släkten fyller år. Min bror Christopher & min kusin Sofia fyller 21 år (Eller Shit som vi säger) och min syssling Rasmus fyller 20 år! Så ett stort GRATTIS till dem :) Idag tog familjen Höglind + Tim bilen till Göteborg för att gå en sväng på stan, käka god mat och köra en fem-kampLiseberg! Jag kom för en gångs skull inte sist utan på 3e plats utav 5 (Y) Och efteråt blev det käk på Hard Rock Café där jag starkt rekommenderar Grilled Hawaian Chicken och i stort sett alla hamburgare. Kom även hem med ett nytt linne och ett par lila vans, äntligen har jag nya skor :D

Imorgon blir det en sväng till Torp med Carro & Tim innan jag + 6 ska se sista delen i Harry Potter :)


HÖGLIND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0