i see a clear moon rising

dagens (cover)låt: Use Somebody - Paramore (orginal av Kings of Leon)


Jag och älsklingen var på bio förut, såg andra delen i Twilight-sagan "New Moon". Även om det var lite mycket kärlek hit och dit tyckte jag om filmen. Det handlar om inställning :) Sen att jag kollar på två vampyrserier också och älskar vampyr/fantasy filmer har nog ingenting med saken att göra (a). Hursomhelst, ska nog göra mig en kvällsmacka eller något nu när jag har spelat klart alla meningslösa facebook spel jag spelar.. Bah!

Förresten så är det mindre än en månad kvar tills jag fyller år, 18 (y) :) Vilket också betyder mindre än en månad kvar till lov! Awesome!

Inte bästa kvaliteten men jag tycker bättre om när jag inte har koftan på mig.
Här är en "bild" från när vi spelade in vårat projektarbete, Psykos 4:48.


HÖGLIND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0